Hur man får lite hjälp

Ingen sa att det var lätt. Eller vänta, det gjorde ju jag. Hur som helst, att spela bingo och casinospel online är lätt, men det skadar inte att känna till sina möjligheter om några frågor skulle uppstå.

Du har säkerligen hört talas om callcenters/kundtjänster, och du har lika säkerligen bildat dig en någorlunda negativ bild av vad de uträttar. De flesta bingosidorna lägger stor kraft på att erbjuda en väl fungerande support, där dina frågar de facto besvaras och dina tekniska problem de facto blir behandlade och korrigerade. Mina intryck än så länge har varit förvånansvärt trevliga, dock kan jag inte säga detsamma om min rörmokare…

Att kontakta supporten är i stort sett ”den sista utvägen” efter att du har testat allt och helt enkelt inte kan förstå vad det är som du gör fel.

När jag säger ”testat allt” så syftar jag såklart på alla de klassiska snabblösningarna som finns att hitta i någon gammal trasig ”PC for dummies”-bok:

  • Starta om din webbläsare
  • Starta om din dator
  • Starta om ditt modem
  • Rensa dina cookies

Fortfarande problem? Ta dig i kragen för fan, ha ha. Ok, det kan nog vara dags att söka lite ”yttre” hjälp så att säga. Om de har en livechatt så rekommenderar jag dig att första hand använda den. Det är i princip samma sak chatten i ett bingorum, med den lilla skillnaden att du chattar med folk som försöker hjälpa dig, inte fiender i jakten på ”BINGO”-utropet.

Om det inte finns någon livechatt, så erbjuder en del sidor, t.ex. Ladbrokes, telefonsupport, vilket jag anser mig inte behöva förklara närmare.


Maria: Få 100 freespins och 50kr Bingobonus gratis! 100 freespins, 20 vid registrering och 80 vid 1:a insättning. Dessutom 100% bonus upp till 1000 kronor!


18+. Spel kan vara beroendeframkallande. Spela ansvarsfullt.

På guide2bingo.se respekterar vi din sekretess och integritet. Om du har några frågor gällande vår policy hänvisar vi till vår insamling av personlig data och förbehållningar.

Copyright © 2009 BAHN Group Limited - Alla rättigheter förbehållna.